Etykiety

Obserwatorzy

środa, 30 czerwca 2010

WYNIKI CANDY!!! :)))

19'ego maja :D zorganizowałam swoje pierwsze candy - NIESPODZIANKOWE CANDY!!! :D Do zabawy zgłosiło się aż 50 osób!!! wow... jestem w szoku :)) cieszę się, że ktoś tu zaglądał, zagląda :))
A dzisiaj po premierze najlepszej części Sagi Zmierzch - ZAĆMIENIE :D rozpoczęłam losowanie!!!

W moim candy wygrały dwie osoby, w dwóch różnych kategoriach!!!

Pierwsza toooo.... :D a zarazem zwyciężczyni w kategorii 'kolczyki'
...
Gratuluję i proszę na maila adresik :)) tacha1992@gmail.com

A zwyciężczynią bransoletki jest...
...
Również gratuluję i czekam na adresik; mój mail: tacha1992@gmail.com

UWAGA! UWAGA!
Jutro nowe candy :)) wyjazdowo-pożegnalne!!!

7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Zwyciężczyń!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Wylosowanym! Może nastęnym razem... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie udalo sie tym razem...ale gratulacje dla zwyciezczyn!!! Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATKI!!! A ja próbuję dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaaaaaaa......... Wygrałam? Jasny gwint.... Pierwszy raz coś wygrałam ;-D DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  7. BIJU - TASIU , zapraszam do mnie czeka Cię niespodzianka. Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :))